En endnu nemmere hverdag som abonnent!
Efi har handlet med abonnementer i over 30 år. Vi har et enestående system hvor du nu har din egen webside med en fuldstændig oversigt. På MIN SIDE kan du også selv foretage ændringer hvis du ønsker det.
Vores mål er at gøre det nemt for dig – sørge for at du får jævnlige leverancer af hverdagsprodukter til rette tid og i rette mængde. Abonnement er i følge vores filosofi med til at fjerne unødig shopping og kostbare impulskøb i tillæg til at være tidseffektivt.
Sådan laver du selv ændringer i dit abonnement
Det første du skal gøre, er at logge dig ind på MIN SIDE. Hvis du ikke har gjort det før, så skal du oprette et password. Men – vi har også passwordløs log in!
Start gerne med at klikke på PROFIL. Her kan du administrere dine samtykker samt ændre e-mailadresse og telefonnummer.
Når du klikker på ABONNEMENT, får du en fuldstændig oversigt over alle produkterne du har valgt. Her kan du ÆNDRE INDHOLD, få en EKSTRA LEVERANCE eller måske HVERVE EN VEN.
Du har også mulighed for at ÆNDRE ADRESSE.
Siden giver dig også en praktisk oversigt over dine NÆSTE FORSENDELSER og du kan ved et enkelt klik vælge at SPRINGE OVER.
Du kan også afbestille eller genoptage dit abonnement her hvis det er ønskeligt.
Vælger du fanen MINE FAKTURAER får du en fuldstændig oversigt over både dem som er betalt og dem som ikke er det.
Vores mål er at du ikke længere skal behøve at lede efter den perfekte hudcreme, boxershorts, Omega3 osv.(se www.efi.dk for alle vores produkter)når du er kunde hos os. DU abonnerer og EFI sørger for at dine favoritprodukter leveres regelmæssigt som DU ønsker det.